wtorek, 10 czerwca 2014

Co igła z nitką robi na blogu...

Witajcie na blogu stworzonym jako efekt rozwijania mojej pasji.
Wszystko zaczęło się od tego, że od dziecka lubiłam szyć. Sprowadzało się to głównie do ubrań dla lalek, maskotek a także….. mojego kota (^^).
Będąc już nieco starsza- miałam wtedy 9 lat, podczas deszczowego wakacyjnego dnia spędzanego u babci, kiedy nie było kompletnie co robić, babcia wyciągnęła ze starej szafy maszynę do szycia. Jak dla mnie wówczas cudo techniki. Dzięki babci i temu, że miałam dostęp do takiego sprzętu nauczyłam się szyć. Od tamtej pory zaczęłam podpatrywać programy o modzie i stylizacje w czasopismach. wyciągałam z szafy stare ciuchy- takie, których nie lubiłam bądź mi się nie podobały, i przerabiałam je tak aby były wpasowane w aktualnie panująca modę.
Do dziś robię to w dokładnie ten sam sposób. Zwracam jednak większą uwagę na jakość materiałów oraz mam więcej innowatorskich pomysłów. Robiąc porządki w szafie zawsze znajdę coś co  ma nie modny już fason albo na mnie nie pasuje. Zazwyczaj od razu mam w głowie milion pomysłów jak taki ciuch wykorzystać  Do tego dochodzi zazwyczaj jakaś fajna stylizacja i rewia mody gotowa.
Mam nadzieję, że moje pomysły będą dla was inspiracją do tego, aby w fajny sposób zmieniać swoją garderobę!
Zapraszam do śledzenia  mojego bloga i  Facebook :Igła z nitką



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz